Skype til iPhone opdateret

Skype er blevet opdateret, så programmet nu kan køre i baggrunden. Der er kommet en opdatering til Skype til iPhonen. Nu understøtter programmet endelig multitasking, så det kan køre i baggrunden. Seneste opdatering til Skype kom sidst i maj, hvor det blev muligt at anvende programmet over 3G. Ved samme lejlighed annoncerede Skype, at der […]

Skype er blevet opdateret, så programmet nu kan køre i baggrunden.

Der er kommet en opdatering til Skype til iPhonen. Nu understøtter programmet endelig multitasking, så det kan køre i baggrunden. Seneste opdatering til Skype kom sidst i maj, hvor det blev muligt at anvende programmet over 3G. Ved samme lejlighed annoncerede Skype, at der på et senere tidspunkt, ville blive indført en betaling for at anvende Skype over 3G.

Med den nye opdatering, annonceer Skype også, at ideen om betaling for 3G-brug er droppet igen.

Jeg bruger ikke selv Skype, men en læser har været så venlig at sende en mail, hvori han gør opmærksom på, at utrolig mange opkald via Skype aldrig når igennem. Om det er en generel ting eller relateret til den nye opdatering ved jeg ikke. Hvad siger læserne, mistes der mange opkald med Skype over 3G?

Skrevet af Martin Wolsing, 22/07 2010
Tags:
Relaterede indlæg

Kommentarer
Subscribe to RSS
  •  

    Jeg har ikke haft andet end glæde af Skype, især da jeg boede i UK og skulle ringe hjem til forældrene. Lyd kvaliteten var tit bedre end de taletidskort man kan købe for at ringe derfra.

    Dette er dog via wifi, har sjovt nok endnu ikke prøvet via 3G :) men via wifi kan jeg kun være tilfreds.

    22. juli 2010 @ 19:21

  • Michael

     

    Jeg havde stor glæde af Skype da jeg tidligere i år var i sydamerika. Det funkede perfekt. God måde og spare på telefonudgiften

    22. juli 2010 @ 19:35

  •  

    I forgårs talte jeg i en halv time med en mobiltelefon i Beijing fra bagsædet af en bil på vej fra Århus til Silkeborg. Lydkvaliteten var upåklagelig og det kostede under 5 kr. Det er svært at slå! Efterhånden har jeg nok sparet over 10.000 kr. på denne app.

    Ét stort problem ved baggrunds-app’en er at den hurtigt bliver lukket ned igen hvis man åbner et par tabs i Safari, eller bruger andre krævende apps. Der kommer ikke nogen advarsel når det sker, man vil simpelthen bare være logget af Skype og miste eventuelle opkald. Jeg går ud fra at iPhone 4 vil klare det noget bedre.

    Den helt store nyhed vi nu må vente på er video-opkald via Skype på iPhone 4. Det vil være langt mere attraktivt end FaceTime, da man så vil kunne video-tale med over 500 millioner Skype brugere og ikke kun de få millioner iPhone 4 ejere. Hvis det så også bliver tilgængeligt via 3G, så er der vist ikke meget mere man kan forlange som iPhone bruger, selvom Android brugere dog i så fald må føle sig pænt snydt.

    22. juli 2010 @ 20:08

  • Mark T

     

    Har brugt Skype 5-10 gange på 3G og det har virket hver gang. Har 3 som udbyder og bor på Vesterbro i Kbh ved ikke om det har betydning. Bruger Skype en del gange hver uge både på wi-fi og 3G. Så kun gode anbefalinger herfra.

    22. juli 2010 @ 22:35

  •  

    ja.. så mangler vi bara video over skype.. Håber vikrelg de presser Apple til at ta sig sammen omkring FaceTime..

    23. juli 2010 @ 03:08

  • Mabaja

     

    Tror nu nok man kan være rimelig sikker på, at Skype ikke kan få godkendt en app med video, da det jo vil udkonkurrere FaceTime…

    23. juli 2010 @ 10:19

  • e-block

     

    @Mabaja
    Fring er nu ellers blevet godkendt til at bruge frontkamera…
    se mere comon
    Syntes det er godt appel tillader at andre bruger frontkamera, så det ikke kun er forbeholdt iPhone til iPhone. ikke at jeg kommer til at bruge videochat, men for nogen er det sikkert en god nyhed

    23. juli 2010 @ 12:36

  • AUJ

     

    Hvorfor kan jeg ikke benytte min bluetooth Jabra. når jeg anvender Skype?

    24. juli 2010 @ 07:01

  •  

    Jeg har ofte udfald på min hvor linien lukkes og der skal kaldes op igen
    Så jeg har ikke brugt den på det sidste

    24. juli 2010 @ 11:00

  • Hembo

     

    Tjjaaaaeee, så mangler vi bare at Skype kan bruge almindelige bluetooth headsets.

    @AUJ: Det virker kun med phone.app og ikke med andre programmer der afgiver lyd.

    27. juli 2010 @ 14:23

  • Brian

     

    Jeg synes skype er en fantastisk god ide, men det er ufatelig elendigt når jeg skal tale med en af mine venner i Norge, så enten skratter det noget så forfærdeligt, atjeg ikke kan høre vedkommende eller vi bliver hele tiden afbrudt, så vi kun kan tale et par minutter ad gangen , dette må Skype da få noget gjort ved, jeg er faktisk godt og grundig træt af det. Giv mig dog glæden tilbage til skype :-)

    2. august 2010 @ 22:37

  • Jesper

     

    @Mabaja jeg tror ikke at problemet er at skype ville udkonkurrere facetime. Som E-block rigtigt nok siger fik fring godkendt deres app, med videocall over skype, af apple. Men ret hurtigt trak skype sig ud af samarbejdet med fring, uden at ville specifisere hvorfor. Men problemet er nok endnu en gang at apple er i lommen på det amerikanske teleselskab AT&T, som er berygtet for deres subpar 3g dækning. Sandheden er at deres net ville lide overlast hvis deres kunder begyndte at lave video opkald over 3g. Derfor har de nok haft en alvorlig snak med skype. Jeg håber snart at apple bryder sin ekslusiv aftale med AT&T, det kan simpelthen ikke passe at et amerikansk teleselskab skal diktere hvad vi her i danmark må og ikke må på vores ganske udemærkede datanetværk.

    18. august 2010 @ 10:25

  • rebecca

     

    Jeg bruger altid min skype på min mobil hos 3 og jeg bruger altid med jabra bluetooth og det virker bare perfect. Nu, kan jeg godt tænke mig at købe en ny mobil “iPhone 4″ hvis, jeg kan også bruge skype i iPhone 4….kan du fortælle mig hvor man kan købe en iPhone 4 med skype funktion???

    20. oktober 2010 @ 12:39

  • benjamin

     

    Hvornor kommer vi til at kune video skype via iphone4 ?:)

    25. november 2010 @ 20:43

  • Simon

     

    Min mobil skriver det her – Der er et fakturering problem med en tidligere køb. skal du opdatere din betalingsmetode.
    hvad skal jeg gøre :O

    10. marts 2011 @ 22:55

  • Pernille Larsen

     

    Hej alle kloge mennekser.
    Jeg søger en der kan hjælpe mig med Skype på min iPhone 4. Mit problem er, at jeg ikke kan modtage opkald fra min fars Sony xperia. På sonyen kan jeg i menuen vælge at slå indgående opkald til og fra. Er der evt et sted man kan gøre det på iPhone. ?

    11. februar 2012 @ 00:01

  • Lise

     

    Folks opringning til mig høres ikke på iPhone/Skype. Er opdateret til 5 og jeg bruger wi fi. Hvad skal jeg gøre, for ar høre opkaldene? Lise