Ugens mock-up: iPhone LiquidMetal Orgasm

Fransk designer har lavet et mockup af en iPhone med 4,5 tommer skærm og liquid metal-bagside.

Ugens mock-up er lavet af franskmanden Antoine Brieux. Han kalder den iPhone LiquidMetal Orgasm – et navn vi med garanti godt kan afvise blever betegnelsen for den kommende iPhone.

Designet tager udgangspunkt i rygterne om at Apple vil bruge Liquid metal, en speciel metallegering, i den kommende iPhone. Designeren forestiller sig en 4,5 tommer skærm, 10 megapixel kamera, indbygget SIM og quad core A6-chip. iPhonen har en virtuel hjemmeknap er er kun en halv cm bredere og højere end den nuværende iPhone.

Se flere billeder på nak-design.over-blog.fr

Skrevet af Martin Wolsing, 11/05 2012
Relaterede indlæg

Kommentarer
Subscribe to RSS
  • kk

     

    Den er da bare for fed, ville være cool hvis den kom til at se sådan ud.

    Størrelsen er også ok, ½ cm mere kan nok gå, men så skal den heller ikke gøres større.

    11. maj 2012 @ 08:12

  • Jakobnr2.

     

    Lidt for stor men den havde været et must have!!!

    11. maj 2012 @ 08:39

  •  

    Den gad jeg godt at Apple lavede, men man skal nok ikke regne med det.

    11. maj 2012 @ 10:35

  • Frederik Hansen

     

    Wow. Den ser godt nok lækker ud! Håber Apple kigger lidt over skulderen hos ham her :)

    11. maj 2012 @ 12:10

  • kiksmann

     

    Lækkert design ingen tvivl om det.

    11. maj 2012 @ 12:16

  • Clausen

     

    Hvor er frontkamera, sensor og ørehøjttaler? Desuden sidder home-knappen for højt!

    11. maj 2012 @ 14:27

  • Esben

     

    den ville satme være fed… også navnet

    11. maj 2012 @ 14:50

  • dieseldk

     

    Ideen med virtuel hjem knap er da ret fed.
    Smid en 4″ skræm (måske lidt mere) som holder samme brede som den nuværende skærm og er højere, ideen har været oppe her på siden.
    På hjemme skærmen kan det ekstra plads bruges til hjemknap og alt andet ser ud som nu og har samme størrelse.
    Nuværende apps vil kunne gøre det samme, opdaterede apps vil kunne skjule knappen i bunden og bruge det ekstra plads, hjemknappen ville så kunne trækkes frem på skærmen på samme måde som notifikations center kan fra toppen.
    Man kunne også forestille sig at Apple sætter en fysisk knap på siden som kan bruges til hjemknap for dem der godt kan lide at have noget man kan trykke på.

    11. maj 2012 @ 19:30

  • Dani

     

    Clausen: Du kan starte med at se billederne, som der bliver linket til, inden du kommenterer tak!

    11. maj 2012 @ 21:31

  • Clausen

     

    @Dani

    Jeg tænkte nu mere på bag frontglasset. Dvs. hvordan er komponenterne gjort så små?

    11. maj 2012 @ 21:51